méregzsák

december 20, 2010 § Hozzászólás

Nem vagyok ám mindig mosolygós. Néha szomorú vagyok, néha kedvtelen, mint egy mosogatórongy. Néha pedig mérges vagyok és még anyázni is tudok. A napokban például olyan dühös lettem egy pillanat alatt, hogy még magam is meglepődtem. Még a férjem is megjegyezte, hogy úgy viselkedtem, mint aki semmit sem tanult a magasröptű olvasmányaiból. A robbanás kiváltó oka a mobiltelefonom volt, ami hiába töltött két hetet a szervízben. Előző nap reggel el is rebegtem egy imában, hogy a hétvégén legkésőbb kapjam vissza a telefonomat, épségben és tökéletesen működve. Nos, kiderült, hogy a szervízen hozzá sem nyúltak, mert a headsetet nem mellékeltem (egyébként fogalmam sincs minek kell az nekik) és így visszaküldték mondván, hogy alkatrész hiányában a telefon nem javítható. A hír hallatán a kezemben lévő távbeszélőpótlékot be is hajítottam a kanapé mögé. Kiakadtam, mert nagyon vártam már vissza azt a kis zenegépet. A telefon része nem érdekel különösebben, de mp3 lejátszó nélkül nem bírom sokáig.  Egyébként tudom, hogy a telefonmizéria csak az utolsó csepp volt a pohárban, mert az utóbbi idők összes bánata, csalódása és kudarca egyszerre síkított a fejemben és nem is úsztam meg a mérgelődést könnyek nélkül. Meglepődtem, hogy ezek a dolgok még mindig bennem vannak, pedig azt hittem már túlvagyok rajtuk. Ott álltam és tátot szájjal néztem magamra: – Te jó ég! Mit csinálok én? Egy nyavadt kis kütyü miatt így kiakadni? Hahóó! Hallassz engem? Ez nem a valóság…!

A robbanásnak azért volt egy tárgyi vonzata is. A rendelt csomag végülis megérkezett: dühkitörésemen elámulva Titi másnap elment és vett nekem egy gyönyörű kis telefont, ami tökéletesen kielégíti az igényeimet. Sőt jobb, mint a régi. Hm, én meg leordítottam a futár fejét… Szép dolog (irul-pirul).

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading méregzsák at panniművek.

Meta

