én bennem

december 30, 2010 § Hozzászólás

Nézem ezt a lányt, ezt a fiatal nőt, akit önmagamként ismerek. Látom vágyait, reményeit, küzdelmeit és fájdalmait is. Hallom belső monológjait, látom szépségeit és takargatva őrzött hibáit is, érzem szívének dobbanásait, testének kívánalmait. Látom személyiségem korlátait és a korlátaiban rejlő lehetőségeket. De ez nem Én vagyok, mégis Én élek benne. Semmiben sem különb a többinél, ugyanolyan, mint a többi ember: a boldogságot keresi hétköznapjai rengetegében. Beleolvad a tömegbe. Mégis különösen fontos számomra, csak úgy, mint a többiek. Korlátai az ő korlátai, kötöttségei az ő kötöttségei. Küzdelmei, fájdalmai és szenvedései, mind mind az ő képzetei.
Ám Én szabad vagyok, de általa megtapasztalhatom ezeket a korlátokat, és megtapasztalhatom ledönteni is azokat. Pusztán csak azért, mert így döntöttem. Magamba olvasztom őt végtelen szeretetemmel és felszabadítom korlátai alól. Ezáltal ő megszűnik és megnyilvánulok Én.

Reklámok

Címke:

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading én bennem at panniművek.

Meta

