20110101

január 1, 2011 § Hozzászólás

“Ez a dolgok rendje. Nem lehetek máshol, csak itt és most, és ettől minden értelmet nyer, mert minden másnak is éppen ott kell lennie, ahol van. Nekem és minden másnak. Számomra van ott minden, ahol van, mivel ezt a világot csak Én fogom fel. Hiszen én ülök itt. Számomra az a világ, ami itt és most van. Ez az Én világom. Csak én és senki más nem láthatja ezt onnan, akkor, ahonnan és amikor én.” (Varga Lóránt)

Ezekkel a sorokkal kívánok Nektek NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET!!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading 20110101 at panniművek.

Meta

