rohanás és tenger

február 9, 2011 § Hozzászólás

Nem tudom hogy csinálom, de oviba menet mindig rohanunk és szinte mindig mi vagyunk az utolsók, akik beérünk a csoportba. Na jó, nem. Rajtunk kívül van még egy család, akik még épp kapuzárás előtt szoktak érkezni. Az óvónők már megszokták, hogy késünk. Csak én nem szoktam meg. Sosem voltam késős, a suliba és munkahelyekre is mindig időre beértem. De ez a ovifutam valahogy nem fekszik. Reggel 8.30-ra kellene beérni, hát tuti, hogy mi fél 9 után két perccel indulunk otthonról, akkor is, ha 6-kor kelek és akkor is, ha 7-kor. Rá kéne lazulnom egy kicsit. Eddig se vették fejünket, ezután se fogják. Maximum kizárnak, de akkor bemegyünk a hátsó ajtón.

Nem tudom megszokni ezt a rohanósdit, de már tudok rajta röhögni. Vannak napok, amikor sikerül kicsit lassabban kapkodnom, de nyugiban odaérni luxus.
A mai reggel is elég száguldósra sikeredett. Bár a gyermek leadása után már csak a hátsó ajtón át tudtam távozni az óvodából, mivel az elsőt bezárták, de valahogy kicsit sem zavart. Végülis lehet, hogy megmaradunk késősnek, olyankor legalább már nincs tömeg az öltözőben. Az óvodát leszámítva amúgy is ritka, hogy időre kell mennem valahova. A munkahelyemen a 11 órás érkezésemnek is ugyanúgy örülnek, mintha 9-re esnék be. Szerencsére tudják, hogy nem a bent töltött idő, hanem az elvégzett munka az, ami számít.  Így aztán ma reggel a törpeörző ajtaján kilépve számomra véget is ért a rohanás. A napsütést élvezve battyogtam le az autómhoz, még olvastam is egy kicsit indulás előtt. Zizegésből nyugira áthangolva indultam el Óbudára. Nem figyeltem másra csak az útra és a zenére. És akkor megint csak azt éreztem, hogy a világ jön felém és nem én száguldozom a világ felé. Hirtelen én lettem a forgalom, az út, az autók. Láttam magam cseppként a tengerben és érzékeltem magát a tengert is. Egyszerre voltam tenger és benne a csepp…

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading rohanás és tenger at panniművek.

Meta

