amikor táncolok

március 3, 2011 § Hozzászólás

Amikor táncolok minden lehetséges.
Amikor táncolok szabad vagyok és szabadon élem meg az érzéseimet. Feloldom őket, feloldódom bennük és elengedem őket. És táncolom önmagammal a cha-cha-chat, a szambát, táncolom a szerelmet. Dehogy egyedül! A világgal táncolom ilyenkor, az épp elég nekem. Táncolok harcot, égi madarat, táncolok békét, lágy folyót. Táncolok perzselő napot, vágtázó lovat. Amit táncolok, azt játszom. Amit játszom: én vagyok.
Amikor táncolok minden lehetséges. Mert a táncom játék és átadom magam neki. Nem félek, mert játszom és táncom úgy irányítom, ahogy akarom. Szabadon, nem szól bele senki sem. Pont úgy, ahogy jó nekem.

Táncolnom kéne az életem. És játszanom úgy, hogy élvezzem.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading amikor táncolok at panniművek.

Meta

