itt ahol vagyok

március 18, 2011 § 2 hozzászólás

Nincs más dolgom, mint ott lenni, ahol vagyok.
Ez a gyakorlóterem: itt és most.
Nincs mit keresni, mert minden itt van, ahol vagyok. Nincs hova menni, nincs mit felfedezni saját belső világomon kívül! Amit magam körül látok, az a belső világom kivetülése.
Itthon vagyok: itt és most. A jelenben. Az Egységben. Bennem a világ, bennem a szeretet.

Ez akkor is így van, amikor éppen megfeledkezem róla. És nem bántom magam azért, mert időnként úgy csinálok, mintha nem így lenne…

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading itt ahol vagyok at panniművek.

Meta

