kapaszkodó

április 21, 2011 § 9 hozzászólás

Valakit szeretni jó kapaszkodó lehet, mert amikor szeretsz, úgy érzed élsz… úgy érzed van miért élned. Van kiért élned. Úgy érzed szükség van rád.
Nem lehet, hogy ez is csak egy illúzió, amibe azért kapaszkodsz, hogy fontosnak érezd az életed és ne legyen hiányérzeted? Talán az életed önmagában nem fontos? Hiszen a másik ember eltűnhet, elhagyhat és magadra maradsz. Akkor mi lesz? Akkor majd úgy érzed nincs kit szeretni és nem ér az egész semmit…

De ott vagy Te! Igazából sose volt ott más… Csak Te!

Mert mindenki más, a szeretteid, a barátaid, a játszótársaid, benned élnek!
A szívedben.

Úgyhogy kezdd magaddal: szeresd magad, szeresd a létezésed és a világod megtelik szeretettel. Végül mindent megértesz.

“A szeretet csodálatos jelenség, hiszen ha te szeretsz, magadnak okozol vele örömet.” (Osho)

  • Ottó szerint:

    Érdekes amiket írsz, de nekem kicsit légből kapottnak tűnik. Bocsi, nem szeretnélek kritizálni, csak valóban úgy érzem, hogy nem életszerűek az írásaid.Pontosabban “csak” ez az egy dolog hiányzik belőlük, az ÉLET! A gondolataid amiket kifejtesz, nem az életről szólnak hanem egy fantáziavilágról, ami a Te fantáziádban él, vagy csak szeretnéd ha ott élne! Szerintem sokkal népszerűbb lenne a blogod, ha arról írnál benne amiről egy blogban illik, vagyis az ÉLETRŐL amit valójában megélsz! Azt gondolom, hogy minden ami az ember lelkében él, csupán az adott személy megélt, megtapasztalt életének kivetülése, hozadéka!
    Ez nekem, Neked és mindenkinek más és más! Éppen ezért találok kivetnivalót az írásaidban, hiszen Te szerinted minden úgy helyes ahogy Te gondold. Kezdve a “mindenki egy álomvilágban él” -től az “Úgyhogy kezdd magaddal: szeresd magad, szeresd a létezésed és a világod megtelik szeretettel. Végül mindent megértesz.” Ez lehet, hogy így van de lehet, hogy nem. Szerintem finomabban kellene fogalmaznod, úgy, hogy mindenkinek meglegyen a döntés joga, miközben Téged olvas. Csak ennyit szerettem volna kommentként megjegyezni. üdv, Ottó

    • annipanni76 szerint:

      Légből kapott? Ezek az én gondolataim, melyek az én életemben jelennek meg. Mindenki fantáziavilágban él, lehet, hogy ezt még nem látod, de majd egyszer rájössz. Nem gondolom, hogy minden úgy helyes, ahogy én látom… Innen ahol vagyok, csak én látom így a dolgokat. Most is megvan mindenkinek a döntés joga, aki olvassa a soraimat. Mindenki eldöntheti, hogy egyetért-e velem vagy sem, akarja-e olvasni a blogom vagy sem. Nem igazán érdekel, hogy egy blogban mit illik írni és mit nem, vagy milyennek kéne lennie. Ez az én blogom és én döntöm el, hogy mi van benne. Neked sem muszáj olvasnod, és nem szükséges minden alkalommal újabb álnévvel írnod. Tudom ki vagy, teljesen felesleges takargatnod magad!

  • Ottó szerint:

    Látom nehezen viseled a kritikát:)
    Tudod ki vagyok??? Most látogatom másodszorra az oldaladat. Ha jól értelmezem szavaidat,ezek szerint, már másnak is problémája volt a blogodban foglaltakkal. Nem csodálom!
    Még hogy a Te gondolataid?:) annipanni! Ezek nem a Te gondolataid, csak néhány könyv szellemiségét próbálod a saját fordításodban tálalni.Blogod bejegyzéseinek 80%-a könyvekből való idézet!!! A Te gondolataid, ugye? Miért nem másolod be egy az egyben a könyveket, az egyszerűbb lenne, mint mindig átfogalmazni őket!:)

    • annipanni76 szerint:

      Kritizálni nagyon könnyű 🙂
      Komolyan kezdelek megkedvelni, végülis valamiféle tükröt tartasz felém. Ami azért hasznos. Elgondolkoztatott, amit ebben a tükörben láttam. Köszönet érte.
      Viszont fenntartom magamnak a jogot, hogy annyit áruljak el az életemről-magamról, amennyit jónak látok. Az idézetekről pedig egy mondás jut eszembe (már megint nem az én gondolatom ugye): nincs új a nap alatt. Az igazságot ezerféleképpen megfogalmazták már, ugyanazt leírták százféleképpen. Ha neked uncsi, álomszerű vagy hiteltelen az egész blog, akkor miért olvasod? Mit keresel itt tulajdonképpen? Miért irogatsz nekem?

  • Ottó szerint:

    🙂
    Való igaz, én magam sem tudom miért is írogatok Neked! Talán, mert valahol mégiscsak tetszik amit írsz?!
    Ne érts félre, nem szerettelek volna megbántani, csak a véleményemet mondtam el!
    Ottó

  • Ottó szerint:

    Egyébként nagyon bájos mosolyod van a profilképeden:)
    Kár, hogy nem láthatom nagyobb méretben:(
    Vagy van rá remény? 🙂
    Ottó

  • Ottó szerint:

    Köszönöm Kedves annipanni! Sajnos a másik képet nem látom(találom)sehol:(
    Nyilván elvakította szemem világát, arcod tündöklő mosolya!:(
    (egyébként pedig kikapsz! Így megbabonázni engem. . . . .!:):):)

    Ottó

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading kapaszkodó at panniművek.

Meta

