camino 13. nap

május 22, 2011 § Hozzászólás

Carrion de los Condes. 310. km

Mostanra teljesen beszippantott az ut. Eletem a gyaloglas. Ezt csinalom nap, mint nap, ezek a hetkoznapok. Teljesen mas vilag. Peregrino menu, sajtos szendvicsek, ossze-visszaallo haj, barna vegtagok es fej, egyre viseletesebb bakancs, toretlen lelkesedes.

A testem megerosodott, elegendo 8-10 kilometerenkent megallni es szusszanni. Egyik nap mar annyira konnyunek ereztem a zsakom, hogy megalltam ellenorizni nem esett-e le rola valami, de nem. Azert mennyei erzes levenni, sulyok nelkul gyalogolni olyan erzes, mintha lebegnek. Terdeim is sokkal jobban vannak, de minden napra kijut valamilyen fajdalom, de az ember ezt is megtanulja kezelni.

Kedden erkeztem Burgosba, pihenot terveztem masnapra. A  magyar csapat egy resze tovabb ment, ketten velem maradtak: Lara (Judit), 49 eves no, akivel nagyon egy huron pendulunk es Gergo, a svajci magyar srac. A pihenonapbol fel nap lett, nem birtunk magunkkal, delben elhagytuk Burgost, de csak a 10 km-re levo Tardajos falucskaig mentunk. Ez a minicsapat nagyon jol mukodik, egyutt vesszuk meg az utravalot, aztan elosztjuk, ez lenyegesen gazdasagosabb megoldas.

Eljott az a pillanat, hogy mar nem aggodom reggelente, vajon lesz-e szallasom, mert mindig van valahogy. Neha mar azt sem nezem meg, hova is megyek, csak megyek. Minden nap uj, minden nap egy csoda.

Meg az utazas elott letoltottem Varga Lorant honlapjarol az o utmutatojat. Lorant egy Hasonlatot hasznal az Utra. Azt mondja, hogy a Camino=Kis Elet. Vagyis, amint a caminon, ugy az eletben. Es ez igaz is.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading camino 13. nap at panniművek.

Meta

