van, ami van

augusztus 26, 2011 § Hozzászólás

Eszter barátnőm verse, annyira megtetszett, hogy megosztom veletek:

 

egy vagyok a pillanattal
a mostban a sorsommal
a forrással összefolyva
létezésemben ellazulva
istenben, istenként, istennel
magamat megosztva áramolva

múlt nélkül és jövő nélkül
illúzió mentes vanságban
vágyat, szándékot nélkülözve
ős-tiszta valóságban

megértem
az van, ami van
vagyok, ami vagyok

elfogadom
az van, ami van
vagyok, ami vagyok

megengedem
az van, ami van
vagyok, ami vagyok

világra nyitott virág
kegyelemmel teli
pillanatgyöngyöket
fűzök sorra egymás után
s csendem mélységében
végtelenné növekszik hálám

(Eszter)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading van, ami van at panniművek.

Meta

